Fujitsu oro kondicionieriai

Oras visada yra aplink mus. „Fujitsu General“ siūlo oro kondicionierius, suprojektuotus taip, kad kambario oras būtų švarus ir gaivus bei užtikrintų didžiausią komfortą klientams bet kada ir bet kur. „Fujitsu General“ oro kondicionierių verslu užsiima nuo 1960 m., Kai Japonijoje pristatė savo pirmosios kartos langų aušintuvą namams. 1971 m. pradėjo prekiauti oro kondicionieriais Kuveite, kur lauko temperatūra dieną viršija 50 ℃, o virš miestų kyla dulkių debesis. Šioje sudėtingoje aplinkoje Fujitsu oro kondicionieriai veikė taip, kaip turėjo, ir įtvirtino prekės ženklą šioje Vidurio Rytų šalyje.

Per pastaruosius šešis dešimtmečius Fujitsu General sukūrė ir panaudo įvairias novatoriškas technologijas ir dizaino naujoves, kad Fujitsu oro kondicionieriai veiktų bet kokioje aplinkoje ir efektyviau. Visos šios nenumaldomos pastangos leido gamintojui tapti vienu iš pirmaujančių oro kondicionierių prekės ženklų Europoje, Japonijoje, Viduriniuose Rytuose ir Okeanijoje. Šiandien Fujitsu plečia savo verslą ir Amerikos bei Azijos rinkose.

Kai visame pasaulyje auga oro kondicionierių paklausa, Fujitsu General išplėtė savo produktų pasiūlą įtraukdami kompaktiškus gyvenamuosius oro kondicionierius, komercinius oro kondicionierius ir sudėtingesnius daugialypio kintamo šaltnešio srauto (VRF) oro kondicionierius dideliems pastatams. Be to, gamintojas dėjo daugiau pastangų, kad dar labiau sustiprintų oro kondicionierių pardavimą, padidindami savo komercinių vienetų asortimentą.

Fujitsu General stengiasi įtraukti daugiau modelių į savo asortimentą, kad patenkinti įvairius klientų poreikius visame pasaulyje, ir plėtoja sudėtingesnes pagrindines oro kondicionierių technologijas, skirtas spręsti visuotinio atšilimo problemą. Gamintojo tikslas šiame versle yra toliau kurti produktus, kurie siūlo didesnį energijos vartojimo efektyvumą ir teikia klientams patogią gyvenamąją aplinką, tuo pačiu atlikdami savo vaidmenį skatinant aplinkosaugą.

Tyrimų ir plėtros organizacija

Fujitsu General tyrimų ir plėtros gamyklos randasi Kawasaki (Japonija), Laem Chabang (Tailandas) ir Šanchajuje (Kinija) kur kuria produktus, pritaikytus vietiniams klientų poreikiams tenkinti. 2019 m. Liepos mėn. Savo „Kawasaki“ būstinės patalpose Fujitsu General atidarė Inovacijų ir komunikacijos centrą kaip dalį pastangų skatinti didesnį tarpžinybinįbendradarbiavimą ir atviras inovacijas. Tikslas yra sukurti naują vertę pasitelkiant žinias, gaunamas iš įmonės vidaus ir išorės.

Gyvenamieji oro kondicionieriai

Fujitsu General įtraukė dizaino naujoves ir pažangiausias technologijas į savo gyvenamuosius oro kondicionierius, kad jie veiktų efektyviau ir užtikrintų didesnį komfortą gyvenamojoje aplinkoje. Fujitsu General pirmaujančios pramonės šakos naujovės yra žmogaus jutikliai (1988 m.), Kurie užtikrina didesnį energijos vartojimo efektyvumą, kompaktiškas ir energiją taupantis „Lambda“ šilumokaitis (1991 m.) Ir plokščias priekinis skydelis (1999 m.), Kuriuo pasiekiamas didesnis oro išsiurbimo efektyvumas.

2003 m. Pristatė pirmąjį šios pramonės šakos oro kondicionierių su savaiminio valymo filtru, kuris vartotojui sutaupo problemų valant filtrą po gaubtu, išlaikant aukštą energijos vartojimo efektyvumą. Ši tendencijas nustatanti funkcija tapo tokia populiari, kad ją galima rasti beveik kiekviename aukštesnio kainų diapazono kondicionieriuje, kurį šiandien gali įsigyti visi pirmaujantys gamintojai.

2003 m. Pristatę šį modelį, savo oro kondicionieriams pradėjo naudoti prekės ženklą „nocria®“, kuris „air con“ rašomas atgal ir reiškia, kad laužomas oro kondicionieriaus stereotipas. Likdamas ištikimas šiai tradicijai, 2008 m. Pristatytas „nocria S“ buvo su tuo metu mažiausiu vidaus įrenginiu ir tapo kompaktiško oro kondicionieriaus sinonimu. Naujausiame „nocria X“ modelyje sumontuotas oro srauto valdiklis „DUAL BLASTER“, leidžiantis šiltu ar vėsiu oru pasiekti bet kurį kambario kampą, net esant nedideliam temperatūros nustatymui.

Naujos kartos mūsų oro kondicionieriai tapo dar protingesni; jie naudoja dirbtinio intelekto ir daiktų interneto technologijas, norėdami automatiškai valdyti kambario temperatūrą optimaliu lygiu, remdamiesi vartotojo naudojimo įpročiais, taip pat naudodami duomenis, surinktus iš įmontuotų jutiklių.